OKI TO CHILL

elin ville att jag skulle berätta fär er hur cool hon egentligen är..

så ahh, jag vet att ni inte kommer tro mig men hon har en riktigt cool sida också, det märkte jag nyss, när hon sa att hon gillade choklad!  och sen är hon ju ganska tuff för hon hänger på kamrat.com också, åh kamrat.com♥
kamrat påminner mig om den gamla tiden, tiden då sanela och lina fortfarande bodde här, och ma trodde man va någonting, och sen när jag började lära känna jennie på riktigt, det var härliga tider som jag skulle göra vad som helst för för att få tillbaka!

nu tittar vi på flashforward och jag fattar inte speciellt mycket eftersom jag inte har sett det innan, men elin är rätt fastklistrad! INTE, innan kollade vi på solsidan, och det är så jävla klockrent! synd bara att det var sista avnittet! fast jag har för mig att jag har hört talas om att det ska bli en långfilm på det, det blir riktigt kanon om det blir så! (y)

elin och jag dricker mjölk, det är gott, dock blir den varm för vi har tända ljus här... synd!  stackars mjölk, den kanske också har känslor, och nu blir det alldeles för het, hottie! MUMS

nu tycker elin att jag har skrivit för mycket och nu ska jag nog vara med lite i filmensaken lite, synd bara att den där mamman kom med som man inte sett innan, sånt gör mig SÅ arg!

RING OSSSS !

seriöst inlägg! 
TO THE JOY, JOY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0