vi sätter oss ner, utan ett ord

är det inte typiskkttt ?!

jag går in på nelly.com bara för att jag aldrig brukar vara inne där, och jag hittar 1 fin klänning som jag skulle kunna tänka mig, precis en sån som jag har velat ha hela vintern! men så plötsligt när jag kollar på catwalkfilmen så känner jag igen den, och då är det ju självklart den som min kära vän evelina precis har skickat efter, och skulle antagligen ha på konfan ?!  men jag ska nog kolla på den i göteborg iallafall!  haha!

imorse satte jag mig faktiskt och spelade sims för första gången på LÄNGE! haha, men det värsta med det är att man aldrig kommer därifrån sen, haha!
men sen har jag faktiskt städat toaletten också ! (y) väldigt duktigt av mig!  haha

nu ropar mamma!


här är klänningen iallafall! :))

Fylla Tube Dress SEK 299, Vila - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Ludwig

datanörd (y) :D

2010-04-03 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0