you tell me your blue skies fade to grey

vaknade upp med världens ångest idag!
kom på att jag verkligen var tvungen att ut och springa, haha ! så nu sitter jag här och ska snart bege mig ut hade jag tänkt. fast eftersom klockan bara är 8 är det kallt, så jag väntar lite!



idag är det iallafall påskafton och det känns underbart, med tanke på att det då snart är sommarlov, nästan iallafall.. en annan grej jag har ångest för är att det känns som alla redan har börjat kika efter skolavslutningskläder, men själv tycker jag att det är för tidigt, eller är det nu man brukar köpa sånt ?!
ska iallafall kolla på klänning till konfirmationen på tisdag, så får det bli sålänge !


nu måste jag bege mig ut !


G L A D    P Å S K     P Å     E R !

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Tack!

Några planer för dagen?

=)

Kram Savefors♥

2010-04-03 @ 10:03:20
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0