22 AUGUSTI

Vad gjorde du kl 08 i morse?
sov, var helt död
Vad gjorde du för 15 min sedan?
var ute och gick med alexandra
Det sista du sa högt?
hej,
Vad har du druckit idag?
mjölk & oboy
Vad var det senaste du åt?
jordgubbarr!
Vad var det senaste du köpte?
GLASSS
Vad är det för färg på din ytterdörr?
brun
Vad är det för väder hos dig nu?
mörkt, haha!  nej men det regnar ju inte iallafall
Godaste glassmaken?
choklad, med chokladbitar,marshmellows LÄTT den bästa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
JAPP
Sover du tungt?
oftast
Drömmer du mardrömmar?
nejdå
Favoritklädsel?
tights och nån fin tröja
Favoritlåt just nu?
If i had you - adam lambert ,
Vad ser du om du tittar till höger?
min garderob och ut i hallen!
Vad gör dig glad just nu?
ALEXANDRA!
Vad ska du göra härnäst?
borsta tänderna, tvätta bort smink, byta om& SOVA
Höger el vänsterhänt?
Höger!
Humör just nu?
sur på mami
Favoritgodis?
choklad in my ♥
Kläder just nu?
tights och fotbollströjan
Hur många kuddar sover du med?
en och en halv kan man väll säga
Spelar du ngt instrument?
nej, haha!
Morgon eller nattmänniska?
hmm, inte morgon iallafall!  nattmänniska är jag väll på sommaren iallafall
Vad är viktigast för dig?
mina vänner!
Är du kittlig?
mjo.
Snarkar du?
bara när jag är förkyld
Stjärntecken?
FIESK
Äckligaste insekten?
tvesjärt
.Stökigt el välstädat?
välstädat
Vad längtar du mest efter just nu?
stadsfest!
Hur lång är du?
171 cm lång
Tycker du om kinamat?
jaaaa
Tycker du om kaffe?
nein
Vad dricker du till frukost?
brukar inte dricka nått. men ifall så är det oboy eller mjölk
Sover du på någon särskild sida?
magen juu!
Tycker du om att mysa?
b-ä-s-t
Är du en beroendemänniska?
mer eller mindre
Känner du någon med samma födelsedag som din?
jon bon jovi!!!!!!
Har du någon gång testat narkotika?
never, ahahah
Välj ett ärr på din kropp?
på mitt finger, men det är bara matilda som vet vad jag har gjort där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0