ÄLSKLING HÖR PÅ, JAG TAR STEGET UR VÅR SISTA DANS

känner mig hängig, mitt huvud sprängs och min röst är hes - JA, jag håller på och bli sjuk. ska nog antagligen ta febern sen och se om allt är som det ska, för det tvivlar jag på att det är. så idag hoppar jag över träningen, men åker ut och kollar på tjejerna ändå.
ja det är väll så det är just nu, ska ta och göra mig en fet kopp med varm oboy, den andra för idag.. bara för att!






jag har panik, ångest och självmordstankar. för idag är det enligt kalendern den sista sommardagen på detta året. fast enligt vädret har hösten redan börjat, det är svinkallt om dagarn nuförtiden. helt sjukt.
vill ha tillbaka sommarlovet! jag tycker detta sommarlovet var riktigt bra. har hunnit med allt som jag ville:

-
solat
- badat
- sovit
- varit på konsert
- umgåts med finfina vänner
- degat i långanäs
- haft underbara sena kvällar på "kontoret"
- varit i falkenberg
- och bara tagit det lugnt


ja, mitt sommarlov har varit riktigt,riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0