FÖRST NÄR DU TAR DIG NER PÅ JORDEN, FÖRST DÅ KAN JAG VA DIN VÄN




några oredigerade bilder.  ta det för vad det är. det regnade och jag orkade inte anstränga mig för att få perfekta bilder, och jag orkar inte redigera dom nu heller- lat.

årets stadsfest är över nu, sorgligt att vi ska vänta ett helt år till nästa stadsfest nu. för stadsfest är verkligen årets höjdpunkt här i eksjö! verkligen.
gårdagens bästa var lätt melissa horn.  det är så otroligt härligt att se någon sjunga låtar som står än väldigt nära och som påminner om så mycket. och att melissa är typ världens härligaste/gulligast person gör låtarna så mycket bättre också. hade ett fett smile på läpparna hela den timmen, det var lycka.
darin såg vi ju också, awesome.

men enligt mig var timo räisänen och melissa horn det bästa!

idag ska jag vila min hals genom att bara ligga hemma och återhämta mig lite. måste träffa alexandra sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0