JAG TROR JAG SLIPAR MINA VAPEN, NÄR INGEN SER

okej, efter lite mat,musik och film mår jag mycket bättre! och är mycket gladare. haha
dessa dagar med hilda,moa och emma har varit HELT amazing. tacktack min kära familj  (:

nu ska vi snart ut och springa det sista passet denna veckan, även det längsta. 7km. men det behövs verkligen nu kan jag säga. yesyes!

har pratat lite med världens bästa stephanie, och jag måste säga att den bruden är så grym, helt underbar!
saknar henne måste jag säga att jag gör också. puss steffi!


nu ska jag gå och byta om för lite spring kläder !

adiós




Kommentarer
Postat av: Stephanie

åh, hjärtat!

det värmer i hjärtan när jag läser det du skrivit.

du är underbar och tack för pratstunden igår!

det behövdes, och jag finns alltid om du behöver prata.

jag saknar dig, fina du <3

2010-08-02 @ 16:01:19
Postat av: stephanie

hehe, oj.

det ska stå HJÄRTAT.

hahahaha... roligt... <3

2010-08-02 @ 16:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0