MED ENA FOTEN UTANFÖR

skolan rullar på och liksaså dagarna! nu är det snart redan helg vilket betyder STADSFEST! det kommer bli så otroligt kul och jag är sjukt glad över att jag har en bästa vän som hade en biljett till mig när det rycktades om att det inte fanns några kvar. 

igår spelade vi även den första hemmamatchen på länge, mot nässjö. och vi vann med 1-0. fint som snus var det. inga mer kommentarer på den där matchen tack.

idag åkte jag och matilda hem och åt på den långa lunchen, flummigt som vanligt blev det. imorgon gör vi förmodligen samma sak! 70 minuters lunch är rätt onödigt, särskillt två dagar i rad också. 

ska fixa lite småsaker på engelskauppsatsen som är tills imorgon, sen ska jag jag bara ta det lugnt. hoppar över träningen idag.
imorgon har jag klipp&slingnings tid också, får väll hoppas på att jag inte blir gulhårig! nejdå, det blir nog bra!
vi hörs när jag har tid&lust.

adioossss

är sjukt taggad på att se världens bästa melissa för andra gången denna sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0