NO BOUNDARIES

fotbollsträningen i tisdag gick faktiskt rätt bra, och det slutade ju rätt bra också då emma och jag blev bästa vänner igen.. haha. vi körde inte coopertestet iallafall, det blir säkert av nästa vecka istället. istället körde vi fullt ut på massa intervaller. riktigt skönt faktiskt. och vet ni? jag har aldrig varit så här sugen på att spela en fotbollsmatch som jag är nu!  
efter den regninga träningen sov jag hos blenda tills igår. mycket mys som vanligt.
igår vid 4 någon gång gick jag och träffade emma, evelina, vendela och matilda så gick vi och åt pizza. haha, eller - krig mot alla jävla getingar var det väll mest -  kvällen spenderades iallafall hos mig med massa gott och en film. ♥   myyycket rolig kväll! 
idag är det torsdag, dagarna bara flyger förbi och idag är det exakt 2 veckor kvar till skolan börjar, jag är inte taggad at all. men nu fan ska jag ta vara på dessa två veckor, varje dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0