SOMMAR 2010'

SOMMARLOVSTESTET

Har du druckit tills du spytt?  nein
Sårat någon? yesssss
Förlorat en vän? nej,
Träffat nya människor? jadå!
Kysst en främling? nae
Tagit droger? choklad är en drog, och chips. hehe
Haft en sommarflört? haha, (;
Gråtit?  ja
Skrattat tills du kissat på dig? Hahaha, nästan
Tältat? nej jag har ju inte det, men skulle!
Varit vaken en hel natt? mjo, nästan iallafalll
Solat? ja
Badat?  jaaa
Haft ett förhållande? no
Gjort dig riktigt illa? haha, har jag säkert.
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej :c
Läst en bok? JA, faktiskt
.
Skickat fel sms med flit? hehhe, a
Suttit vid datan en hel natt? inte en hel, men nära
Näckat? nej
Solat naken? no
Fått utegångsförbud? nej
Sagt “jag älskar dig" och menat det? ja,
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nein
Varit i slagsmål? nej
Pussat någon utav samma kön? hahhahha, LÄTT!!

Sjungit högt på ett berg? nej
Kysst någon i regnet? nej
Kysst någon i skogen?  ja
Kysst någon du inte borde?  ja
Tappat rösten? nejj,
varit på festival? nae, men lasse!
Gått upp i vikt? ja
Gått ner i vikt? nej
Brännt dig? som fan,
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? HAHAH, åh, ja
Varit utomlands?  nej,
Gjort ett bra köp? många!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? kan man väll säga, ja
haft skadeglädje? tjugofyra snesträck sju
Sovit under bar himmel? JA ,
Vad kommer du sakna mest? freedom
Har du svart ärligt på alla frågor?  ja :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0