10 AUGUSTI

det har varit en riktigt härlig dag faktiskt!  träffade massa tjejer upp på torget och satte oss och kollade på när niklas hjalmarsson kom intågande på torget med stanely cup bucklan! haha, rätt sjukt egentligen!
när det var slut på stan gick jag,evelina, matilda,emma och hilda och gick och fikade. mysigt :)
ikväll var det träning också, jag smsade tränaren innan idag och sa att jag inte kunde vara med pga mina jävla skoskav. men han svarade att jag skulle komma ut ändå, och jag behövde inga skor! så jag gjorde som han sa. när jag kom ut dit fick jag veta att det var dags för ännu ett cooper test idag, helt sjukt! så det sprang vi idag. och jag fick srpinga barfota haha. men ändå fick jag ungefär samma tid som förre gången.    

nu väntar jag på att sex and the city ska börja!

niklas himslef! bucklan också dessutom!


Kommentarer
Postat av: Jennifer ;D§§

jätte fin blogg du har :D

2010-08-10 @ 23:45:46
URL: http://strawberryicecreeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0