VI VAR ALDRIG KÄRA I VARANN MEN DET KÄNNS PRECIS LIKADANT

sista dagen på sommarlovet spenderades i nässjö med mamma och blenda. hem följde bara en tröja från jc, och en bikiniöverdel från lindex med! vi var också och kollade på ett objektiv till min kamera. nästa gång jag är i nässjö ska jag ta med mig kameran så får jag gå ut i nässjö stad och testfotografera med - helt perfekt ju!
det största samtalsämnet iidag har väll varit skolan, som börjar imorgon inget - efter ett långt och härligt sommarlov. har pratat ut med blenda om första året på p-änegn eftersom hon är sjukt nervös. men det ska nog gå bra !
har i princip tröstätit hela kvällen, just för att det är skola imorgon. chips och choklad och sånt där gott. haha!
nu ska jag torka mitt hår och fixa lite , sen sova!  det behövs!

imorgon är det match mot serieledarna också - borta!
så vi hörs på fredag eller nått sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0