ALLA DRÖMMER VI OM LYCKAN, SOM OM LIVETHADE BLIVIT FEL

helt seriöst var matchen igår den tråkigaste jag någonsin spelat. vi förlorade med 3-0, men det var inte det som gjorde det så tråkigt.  skitsamma! hahha
jag är helt slut på skolan redan, och man blir ju inte precis taggad till skolan när alla lärare går igenom vad man ska göra under läsåret HELA tiden. inte heller att gymnasievalen är snart, nejnejnej.
emma,hilda, moa och jag lyckades ju göra en mindre bra start på terminens första svenska lektion genom att komma försent. mycket bra start...
nu är det iallafall helg och det känns riktigt skönt. även att det bara har gått 2 dagar, och de har inte varit speciellt seriösa är jag redan trött på detta, så det blir skönt med en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0