FEAR NO DARKNESS PROMISED CHILD

 stadsfest igår. förjäkla kul är det! härligt folk var man med också!   så ett stort och fett tack till alla som gjorde kvällen bäst.
såg massa härliga artister också. som salem al fakir, eric saade, orsas spelmän & timo räisänen (♥).
ja, bäst var lätt timo räisänen, och en fet tumme ner till eric saade som tog hans tid så timo bara fick spela i 20-30 minuter. men han tog vara på tiden ändå och körde alla de bra låtarna, alla.  så det var lätt gårdagens höjdpunkt!
idag kör vi igen, melissa horn, darin och e-type är dom ända jag känenr igen typ.

var nyss uppe på stan med amelie,emma och moa och kollade på när crash dansade. gryymt duktiga är dom! efter det gick iv och lodade lite på stan och gick förbi några gatomusikanter som frågade oss vad vi ville höra för musik. jag svarade, melissa horn!  då började dom spela långa nätter. och när vi gick förbi andra gången spelade dom kom igen lena - håkan hellström. sen sa jag även att dom skulle spela någonting med lars winnerbäck, då körde dom elden.  haha, sånna musikanter borde finnas ute varje dag!

tog några bilder från elins blogg, jag orkade inte ha med mig kameran, och det kommer jag inte orka idag heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0