EN TÄTORT PÅ EN SLÄTT

ävet att jag gick upp rätt tidigt idag igen så har jag precis ätit frukost nu. rätt seg av mig.
så nu sitter jag har som en jävla boll och har tjockstrumpor och munkjacka för det är så jävla kallt här nere. sitter även och försöker pressa i mig ett glas med vatten och en alvedon för jag har så jävla ont i min mage och rygg så jag tror jag dör snart. gah
igår på träningen körde vi ännu mer intervaller, men långa den här gången och det är bannemig så mycket mer tråkigt med långa indervaller! haha, skönt känsla efteråt iallafall

nu kommer snart blenda så ska vi äta lite glass och mysa ute i solen, och senare ska jag träffa emma. och ännu senare ska jag träffa annat roligt folk, steffi bland annat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0