♥ Dag 10 – Det här får mig att gråta

jag hoppar lite i den där listan om saker som man ska skriva om. Men i brist på annat så måste jag få skriva om detta nu.

på sista tiden, eller ja, snarare under hela detta året har jag varit en jävla lipare. och jag skojar inte. Ärligt talat har det funnits veckor som jag har gråtit varje dag. Dock gråter jag aldrig åt filmer eller sånt, bara åt låtar som påminner om för mycket saker.. Det som får mig att gråta oftast är när jag påminns om saker som pågår i mitt egna liv, eller hur man ska säga.. Åt mina egna problem rättare sagt. Jag gråter alltid när jag saknar någon, eller något.
Ibland lipar jag åt allt&inget också, men det är oftast när jag samlar på mig för mycket jobbiga saker och sen kommer allting på en gång. och fan va jobbigt det är när man inte kan stoppa allting, utan det bara kommer. Man kan inte ens få fram ord och allt känns bara så jävla meningslöst..
tur bara att man har fina vänner som förstår en när det är tungt. ja, fan va bra de är.


emooooobild passar ju till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0