FELIZ NAVIDAD - GOD JUL - MERRY CHRISTMAS

Denna dagen har gått sjukt segt, faktiskt!  Men jag har hunnit med hur mycket som helst, där ser man hur det kan löna sig att gå upp redan vid nio.  Nu är iallafall alla julklappar inslagna och jag måste säga att det blev en hel del. Rim har jag också skrivit - hahah, så jävla roliga också.  jag äger!

Nu ska jag antagligen snart äta lite, sen chilla sönder med min fina familj! Sen kommer nog alexandra en sväng också, för vi måste byta våra julklappar! :))

Imorgon kommer jag inte kunna blogga någonting så nu slänger jag in ett God Jul till er och hoppas ni har varit snälla så tomten kommer med det ni vill! (;
GOOOOD JUUUUL



HAHAHH- kan inte sluta garva åt denna bilden alltså.
jag och tea för 8 år sedan..  så jävla charmiga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0