HAPPY NEW YEAR

Sov hos syster inatt, och jag måste säga att det var hur mysigt som helst, altlså mysigare än vad vi brukar ha det! han säga de tre orden hur många gånger som helst, men fan vad jag älskar den bruden! :))

Nu har jag panik, jag är inte det minsta taggad för nyår, men jag antar att det kommer senare! försöker få tag i Alexandra och sen sticker jag och emma antagligen dit sen drar vi vidare!
Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, smått panikslagen just nu.. Men det löser sig antagligen.

Nu ska jag fortsätta lyssna på världens bästa räisänen och försöka bli lite taggad. tänkte för längesen att jag skulle lägga upp bilder från detta året, men jag har inte haft tid, så det kommer antagligen nästa år ;) imorgon med andra ord..

HOPPAS NI FÅR VÄRLDENS BÄSTA NYÅR OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA FINA MÄNNISKOR!


dålig bild från 2008!
tänkte att jag skulle ha med mig kameran ikväll för det är så otroligt kul att ha kort på allt man gör, och jag vet att jag kommer ångra att jag inte tar med mig den sen, men jag orkar bara    inte bära på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0