HEARTLESS

tänker ta mig lite glögg. tredje koppen med varm dricka för idag, min hals vill aldrig sluta göra ont så det är väll bara att fortsätta.

fiin människa på bilden,


det är så svårt att sätta ord på sånt som man inte ens vet vad det är. det är så svårt att bara släppa allting. men det är någonting som verkligen inte är som det ska vara. men jag ångrar ingenting förutom en sak, jag ångrar alla miljontals tårar som jag har fällt för er, all den enerig som jag har lagt till att bry mig för mycket. tänk så mycket annat jag hade kunnat göra för den energin istället för att gå runt och varit nästintill död. detta blir inte en text av förstående meningar, utan mer en massa bokstäver som ingen riktigt kan binda ihop till någonting vettigt. så istället sätter jag en sista punkt på denna helt meningslösa text, eller vad man nu ska kalla det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0