IDAG ÄR JAG POSITIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatar när jag efter en hel dag gått och väntat på en varm och skön dusch inser att varmvattnet tar slut mitt i.
hatar när jag är för jävla kallt och snön blåser rätt i ögonen på en så man inte ser någonting.
hatar när man inser en viss fakta.
hatar vintern.
hatar att jag inte har slått in julklappar som jag borde ha gjort
hatar att all musik jag lyssnar på är så jävla deprimerande så man blir som ett jävla emo bara av att lyssna på sin favoritmusik. hatar även alla låtar nu, eftersom de stämmer in allt för bra.
hatar dig.
hatar gymnasieval
hatar dig också
hatar alla 5 lärare som nu har sagt att jag har mvg som betyg, men sen inte vill sätta det på mig bara för jag ska ha någonting att sträva efter till vårterminen. så nu har jag kvar mina äckel vg..
hatar mitt hår
hatar att jag inte vet hur jag ska göra på nyår.
hatar att min brilianta idé till julklapp inte vill funka.
hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar dig. håkan är fin och bra. honom hatar jag inte.
hatar att hata
hatar att jag egentligen inte borde använda ordet hatar, eftersom det är ett starkt ord som jag ska sluta använda nu bums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0