LW ♥

har fått nått ryck att börja nöta lasse 24/7 igen. han är ju alldeles,alldeles uuuuunderbar.


samtidigt som jag nu sitter här och inte gör ett piss egentligen och taggar bonde söker fru finalen så kom nyss charlie (un gatoooooo) förbi fönstret, gissa om jag blev rädd?! dog. på riktigt. hahahh


nu ska jag äta upp den där jäkligt goda chokladkakan som jag bakade tidigare till mi madre, porque hon fyller år idag!  grattisgrattis! ♥

nu: booooonde söker fru!


"Somliga dar, tar jag in vad jag hör
Det går kvällar ibland när jag inte ens undrar vad du gör"


"Och själva livet står och skrattar
åt din väntan på mirakel, idiot"


"Livet är en dans på rosor,
men det är en dans med svåra steg"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0