THERE IS NOTHING LEFT FOR ME TO FIGURE OUT

skulle lägga till en liten snutt av julstämning på bloggen, men fail som jag är tänkte jag inte på att snöflingorna är vita, vilket gör dem osynliga i min vita bakrund.. menmen, det får bli som det blir..

dagen har bestått av bakning på hemkunskapen sen ett besök på ungdoms mottagningen med klassen och lite andra smått onödiga lektioner.. göttans

nu - dö i sängen med ett stort täcke och en väldigt bra bok. har pluggat röven av mig alla andra dagar känns det som, idag ska jag ha en lugn och pluggfri stund hade jag tänkt.



bara för att snön är så äcklig, och det fruktansvärt kallt så bjuder jag på en bild som är 10 år gammal.
charmigtt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0