BABY WHEN YOU ARE AROUND, IT'S A WHOLE NEW WORLD

jag fattar inte hur jag ens kan överleva detta?!  det är så jäääävla kallt så jag vill bara avlida på en gång. typ.


glömde skriva igår om att det var lucia, vilket gick jätte bra! visst, jag gjorde ingenting speciellt utan att vara en helt vanlig tärna men luciatåget gick väldigt bra ändå. trots allt... haha

denna veckan lär ju bli väldigt chill och lugnt - vilket är jävligt gött! bara massa betygsnack och sånt. dagens roligaste betygsnack var väll med bea, som sa att jag kanske kommer höja mig till mvg i bild. liksom, det ser ju till och med konstigt ut att ha Elin och bild i samma mening. ehhehe

nu ska jag byta om och dra iväg på innebandy, lär ju inte bli speciellt värt eftersom jag är så förbaskat trött. inte bra.



bara för att evelina började lägga upp massa gamla bilder på facebook så måste jag självklart också kolla igenom mitt arkiv. och FAN va små vi har varit alltså, det är sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0