HOW CAN I MOVE ON WHEN I'M STILL IN LOVE WITH YOU?

efter många om och men så drog mamma,pappa,jag och blenda iväg till jönköping för jag var tvungen att köpa fler julklappar. Så julklappar införskaffades verkligen,och fan va generös jag känner mig. hela min garderob är full med roliga julklappar nu! hittade även en tröja till mig själv bara för att liksom!

Imorgon är det måndag och jag känner att jag redan saknar ihjäl mig efter matilda. fan då!  så jag lär ju dö redan imorgon..

orkar inte leta upp någon tråkig och gammal bild, så detta får bli ett bildlöst inlägg men istället tänker jag bjuda på en av världens finaste låtar. En av de låtar jag lätt kan lipa till (kolla nästa inlägg)..





maybe I'll get famous as the one who can't move on.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv; Tack du! :D

Det är olika. Just den texten är från en låt :) Annars hittar jag de flesta när jag googlar! Typ "love quotes"

Kram!

2010-12-20 @ 18:20:51
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0