I THOUGHT I WAS STRONG

Mycket dålig uppdatering men hallåå?, det har varit jul!  och lika snabbt som den kom så är den över, rätt sjukt egentligen, hur fort det går alltså.
har iallafall tillbringat min jul i en av sverigest bästa städer - växjö!  hos min alldeles för bra moster och kusiner osv. Wilhelm var ju också där såklart. Vi har lekt,lekt,lekt och åter igen lekt! massa mys har det varit och rätt skönt att få komma iväg också, jag trivs väldigt bra i den staden och vi bestämde att veckan efter nyår tar jag bussen dit själv igen och tar en heldag med kusinen på stan och hemma och leker med wille. myspys!

Tomten var ju självklart också där, som vanligt liksom.
även att inte morbror med familj var med iår var det ändå fuuuulllt med paket över hela golvet som skulle delas ut, men jag tror innerligt att Wilhelm var den som vann i att ha flest och störst paket! Men det gör inte mig någonting, för jag fick det jag önskade mig ändå! Alltså, en egen bärbar dator :)) oboyy vad jag har längtat efter det liksom. så nu sitter jag här med den i min säng och lyssnar på finfina lasse och ser allmänt poetisk ut. haha..
Sen fick jag en massa fler kul saker som jag inte orkar rabbla upp nu. Men det som fick upp mitt humör ännu mer var att matilda ringde till mig på julafton, jisses vad jag saknar min fina vän allaredan..

Nu ska jag försöka ställa ifrån mig den här och försöka vara lite social mot mina päron och även att jag inte får plats med mer mat i min kropp så är jag så jääääkla sugen på att äta något, kanske en köttbullemacka!?  fast som sagt så finns det ingen plats efter all julmat, men fan va gott det är.  nej, nu får jag sluta babbla om mat låter bara fånigt att göra det med sig själv, och den ända jag kan snacka om mat i flera timmar med är med matilda.. hahah!


detta blev det otroligt långt inlägg, men när man har en nya dator och dessutom inte skrivit på några dagar så blir det lätt så! Nu ska jag sätta igång någon film och gosa ner mig i mitt feta täcke med mina nya och efterlängtade mjukisbyxor - fan va lockande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0