OCH JAG UNDRAR OM DU NÅGONGÅNG ÄR TILLBAKA DIT IGEN

Hade en heldag med Alexandra i Vetlanda igår, och det var precis vad som behövdes, trots att vi är rätt fail när vi är tillsammans...
Var egentligen inte i behov av något speciellt så det som fick följa med hem vad endast ett rött läppstift, svart kjol, trosor och någon kroppssak.  Men skitsamma vad jag köpte, för kul hade vi iallafall! väldigt kul.

nu ska jag dra mig över till Blendas place, vi skulle egentligen åkt till valbacken idag men i brist på skjuts så blev det flyttat till en annan dag. Är sjukt sugen på att åka skidor nu, fast helst i fjällen och inte i valbacken, för den är så extremt liten... Så istället för skidor tänkte jag tvinga blenda att gå ut och åka pulka med mig, för jag har inte gjort det än och det är ju faktiskt ett måste på vintern. så det så!


älskade vän, kom hem nu.
I need you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0