ANDRA ADVENT

vaknade upp av att blenda smsade mig och frågade om jag skulle hänga med till jönköping idag, och eftersom jag hade surat ihop igår för mamma och pappa inte ville åka dit då så hänkade jag på.
hittade lite små julklappar, vilket är väldigt bra, för annars kommer jag få världens panik dagarna innan julafton!  älskar att köpa julklappar, eller paket överhuvudtaget, speciellt när man vet att personen kommer bli sjukt glad.  som igår tillexempel, när blendis fick sin försenade födelsedags present blev hon så glad av "brevet" jag hade skrivit till henne så det slutade med att vi kramades i en halvtimma typ. hehehh.

hittade även en klänning som jag tänkte ha på julafton, kanske nyår också men det får vi seeee. förresten är jag så jävla taggad till nyår!!! wihhoooooo

nu ska jag gå och torka mitt hår osv, sen sovilisova!


tadaaaa, esta es el vestido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0