BARELY SURVIVING HAS BECOME MY PURPOSE

brukar aldrig kolla mina mail, eftersom de alltid bara är fulla av reklamskit endå, men idag gjorde jag det. hade fått ett mail från gratispremium, som jag heeeeeelt hade glömt bort att jag hade gått med i. det är iallafall en sida där man får SPOTIFY PREMIUM HELT GRATIS!  jag behöver det verkligen, eftersom jag alltid är nära på att kasta ut datorn när det blir reklam precis innan världens bästa låtar ska börja..

klicka här för att komma till sidan och bli medlem, helt gratis!

nu väntar jag på att paradise hotel ska börja, sedan ska jag faktiskt sova tidigt idag, för från och med imorgon och en vecka framåt så har jag fått ett hemligt uppdrag som måste utföras tidigt på morgonen,  hur jag nu ska hinna med det?!

lite annan update nudå. Bion igår var faktiskt väldigt mycket bättre än vad vi trodde, rätt cool egentligen! & i skolan fortsätter vi med alla luciaövningar, som faktiskt börjar bli riktigt fint och bra nu! wiho


storm - lifehouse ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0