YOU ARE SO VERY SPECIAL, I WISH I WAS SPECIAL

luciaövning stog på schemat för hela förmiddagen, vilket inte är speciellt kul när man är alldeles för förkyld och verkligen inte kan sjunga. och jag som inte kan det i vanliga fall, tänk då nu liksom...   annars hade vi bara bild och spanska. på spanskan använde vi hela tiden till att skriva på en uppsats, jag hoppas verkligen att det gick bra, för det kändes bra. även om jag kommer på nu efteråt att jag gjort små tabbar och blandat ihop vissa små ord osv. 
nu ska jag gå ut i snön och traska iväg till min bästa vän, sen drar vi iväg på bio.  the social network!  ett tagsen jag var på bio nu, så det är dags nu.



ge mig sommar. nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0