21 februari

nu är jag trött på all snö!
man ser inte vårat staket längre, och DET är tragiskt! haha

nej, men vår skulle verkligen inte sitta fel nu, och när jag öppnade min garderob idag såg jag mina nya converse som jag verkligen längtar efter att få använda! för jag vill inte ha dom nu eftersom de bara går sönder då ;) + att mina fötter skulle frysa ihjäl på riktigt!
så ja, vår nu tackk!


jag funderar på att fixa mig lite och sen gå ut och fota! om det nu finns någonstans man kan gå då..
annars ska jag rota fram Mio, min Mio filmen och kolla på den, bara för jag läser den på svenskan och ska skriva en bokrecension nu. haha!  den är jätte gulliiiggg!

jag tror förresten jag går ut en sväng!

HUGSSS



bild från valborg förra året!







förresten fyller elin år om exakt 7 månader!

hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0