22 februari

Dagens frisyr: ehm, blondt och nersläppt.
Dagens smink: mascara,puder, och liiiiitee kajal
Dagens klädsel: MJUKISAR och t-shirt.
Dagens smycken: öronhängen.
Dagens händelse: skola&träffa blenda!
Dagens planer: plugga lite, samt duscha skulle vara rätt nödvändigt..
Dagens vill ha: sommar!
Dagens drog: mis amigoss
Dagens finaste: det vetifan..
Dagens bästa: hahah det var ganska kul i skolan på luunchen ._.
Dagens måste: duscha!
Dagens mat: frukost, macka, macka, middag. HAHA
Dagens roligaste: E V E L I N  A  ♥
Dagens dummaste: hehe....
Dagens köp: nooooothing
Dagens kärlek: de bästa ♥
Dagens sämsta: SNÖN
Dagens saknad: jag saknar paulina en hel del faktiskt! :*
Dagens låt: som jag hade dig förut- melissa horn&lars winnerbäck






ja, första skoldagen gick bra och snabbt!
på so:n fick vi veta vad vi fick på proven och jag var SÄKER på att jag skulle få G, men jag fick VG ochettplusiparantes sahan!  DET gjorde min dag. mums på jonass...
och på spanskan var vi bara knappt halva klassen för alla gick för de var blöta efter snöfotbollen, men jag och eve stannade kvar och fjäskade lite med monica!  haha. love it..
när jag kom ut gick jag ut och träffade blenda, dock snöade det som fan (igen), och vi pratade en massa om när hon börjar 7:an och kommer till p-ängen, vilket jag längtar till! dock inte alla andra 97:or..
nej nu borde jag skriva lite saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0