bilden av hemma blir mycket klarare när man är borta

glöm allt det där jag skrev om håkan, LASSE, I'M BACK !
nej,inte riktigt.  men efter ha tittat på solen i ögonen- en film av lars winnerbäck blir man så jävla rörd. och man kan liksom inte låta bli att gråta när han&miss Li kör om du lämnade mig nu.
även om jag har sett filmen 1027815 gånger så spelar det ingen roll, för den är lika underbar varje gång! KÄRLEK

vi slutade vid 12 idag vilket var härligt!
och annars har jag inte gjort alls mycket idag, vilket är skönt, ska åka och handla med pappa nu snart, ska även kolla efter praoplats IGEN, ingen vill ju ha mig, men jag har sån otrolig ångest över att jag inte hittar nån! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0