jag sa, ta min hand jag följer dig vi ska åt samma håll.

nu är det fredag, vilket innebär HELG! helt superskönt ju :)
den här veckan har bara sprungit förbi, seriöst! kan bero på alla dessa vikarier kanske ?


kom hem nyss, har klippt mig + slingat. eller det ser inte ut som jag har slingat det, mest färgat hela håret. blev väll inte super nöjd men men, det växer väll ut någon gång. och även denna gång lyckades dom klippa av min lugg FÖR kort..
och blev kanske lite föör blondie?!
nej nu ska jag sluta klaga och jag är ganska stolt över att jag vågade göra så, för jag är ju den personen som inte vågar testa nya saker..

så känner mig väll ungefär såhär just nu...



hahah, okej inte riktigt... nån random bild jag hittade på google




skolan gick snabbt idag, och ännu en rolig idrottslektion med the new freddie! :) vilket är posetivt!

nu ska jag knarka lasse och njuta av att det är fredag :)



UN BESO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0