jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

hallådär!

gick nyss in på skolia och såg att jag hade fått årets första rosa prick idag!  awesome! på so:n också!

annars gick dagen riktigt fort, var hos tandläkarn i morse och gjorde bara avtryck och nästa gång jag kommer dit ryker tandställningen, det är på tiden eftersom han sa att den skulle bort i oktober... men det blir nog bra :)
efter skolan följde eve med mig hem och vi skulle försöka få tag på jesper men det gick inte, haha. men hon åkte hem för ungefär en halvtimma sen..

imorgon är det konfa, men jag vill verkligen inte, får väll stå ut eller nått.

nej nu måste jag värma mig, det är svinkallt här!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0