ut på havet och sen blåsa iväg och aldrig komma tillbaka till bäcken där det började

jag skojjar inte, det är 1,5 meter snö här och jag är sjukt trött på det! jag vill kunna åka runt i lite kläder+sommarskor eller okej, det har jag ju endå. men typ ballerina skor kanske?!

iallfall så har dagen gått riktigt snabb för att vara torsdag! på fysiken/matten hade vi någon anton som vikarie, han var nog inte som han skulle tror jag inte..
och en till posetiv sak är att jag börjar gilla den nya fredrik mer och mer! en riktigt skön snubbe egentligen ju. jodå :)
imorgon är det fredag vilket är grymt härligt! efter skolan ska jag gå och klippa mig + slinga! får se hur det blir eftersom det är första gången jag slingar, men får väll hoppas på det bästa eller nåttt :)


borde egentligen plugga eller göra något annat vettigt men jag orkar verkligen inte!


sen har jag ångest för jag inte har hittat nån stans och praoa än, har seriöst frågat på 7 eller 8 ställen nu, men har fått ett nej varje gång! inte schysst!


nej nu borde jag ta en dusch innan matildas familj kommer + axel och claes! "fjällengänget" som moa brukar säga ;)



peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0