om vi förlorar varnn här i vimlet så minns att jag står bakom dig

just nu är jag grymt sugen på att peirca min navel!
det är så grymt snyggt alltså, men jag ångrar att jag inte gjorde det i höstas, för då hade det hunnit läka bra till sommaren, för det är ju trotsallt då den syns!

men innan jag fixar det måste jag operera bort mitt födelsemärke som sitter nån decimeter under naveln, jag är otroligt trött på den, och tillochmed mamma tycker jag bort ta bort det! så jag får väll besöka de där på plåsterhuset snart :)

anyway..
så måste jag peirca mig!
haha!


bilde från google






sen är jag ganska trött på dessa vikarie som tror de kan det här med pricksystemet....
in my ass att dom kan.
fick att jag var 10 minuter för sen när jag var i tid.
fuck u anton (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0