PARTY, PARTAJ

det roligaste på hela dagen var rasten mellan lunchen och tekniken samt under tekniken, när jag,elin och evelina gick runt och dampade sönder hela skolan. gick runt och partajade, var riktigt tuffa alltså med andra ord (yy)

annars har dagen rullat på
musiken fortsatte jag och mitt band (alltså elin och eve) spela  there's whiskey in the jar.
på spanskan gjorde vi dialoger som vi ska spela upp på torsdag, jag katta eve och erik.
efter skolan var det dags för konfa igen, vilket inte var så peppt, men efter vi sagt party&partaj några gånger blev det bättre och det var faktiskt rättså kul idag! och nu är det inte konfa på en hel månad vilket är otroligt skönt! dock är det då den 2:a mars, alltså min födelsedag... inte speciellt kul. eller jo kul med födelsedag, (haha) men inte med konfa samma dag..

nej nu borde jag fortsätta lite med matten, en jävla massa ekvationer och skit. jag hatar matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0