update från fjällen!

hallå där!
eftersom matildas pappa, macke, hade med sig sin dator med internet överlever jag&m på kvällarna!  hahah
resan igår gick bra, och det gick ganska snabbt även att vi åkte i 11 timmar. men jag och matilda trängde ihop oss i baksätet bland tusen väskor. men vi klarade oss, :)
idag var första dagen som vi åkte skidor, det är en jävla massa backar att åka i, skitkul!
den längsta vi har åkt är 3 km ¨lång, as kul
men när vi skulle hem till stugan igen, när alla liftar stängde, skulle vi ta oss över hela berget (bergen) eftersom vi var längst bort. dock kom vi inte så långt på det, så vi fick ta av oss alla skidor och GÅ hem på bilvägen, och det var inte det roligaste precis. så nu ligger vi här på vårat rum döda som fiskar, med varsin dator också!  haha

ikväll blir det film och mys och jag lär ju somna ganska snabbt, eftersom vi knappt fick sova nått förra natten eftersom en viss mr. R ringde 4 gånger mellan 3-4. snacka om att man var död..

imorgon blir det ännu mer skidåkning, och skoj.
här kommer en lite kul video som ALLA måste se..  från när vi hade våran roliga vandring...


och jag lovar er, det kommer komma fler videor under veckan!
nu ska vi äta tacos!





det gick inte att ladda upp videon visst.
men ett inlägg som visar att vi lever får räcka!


ha det bra!

och grattis som alla hjärtans-dag förresten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0