om allting är förlåtet, och man blir klokare med åren

inget bloggande i onsdags(mer än lite slarvigt på morgonen), ingen bloggning igår. men nuså!
i onsdags var vi ju som sagt i valbacken vilket var jätte kul! synd bara att eve skadade knät så hon inte kunde åka så mycket..
i går hade jag också fullt upp, direkt efter skolan, gick jag upp till stan och la i ännu en omgång med slingor, så nu är jag riktigt blondie, kanske lite för mycket ? haha, nu får jag fan ta och sluta klaga!!!


so provet idag gick inte riktigt som jag hade hoppats på, men hoppas på g+ eller nått liknande.. tog väldigt lång tid för mig och skriva klart allting, så jag blev sist kvar. helt ensam i ett klassrum med jonas. hahah!
simning har vi hunnit med idag också, livräddning. det var faktiskt ganska kul ! :)


efter skolan åkte jag och m&p upp till intersport och köpte det sista till fjällen. en mössa, fleeströja, underställ och vantar!
så nu är det bara att sätta igång med att packa! woho!
imorgon åker vi, och vi ska ha det bäst!


VI HÖRS !

ha ett bra sportlov alla!



imorgon, imorgon, imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0