20 februari

ja, som ni ser har det ju kommit upp lite små inlägg då&då i fjällen. eller 2 iallafall..

nu är vi iallafall tillbaka i eksjö, och jag ,måste verkligen tillägga att det är grymt mycket snö här! såhär mycket snö var det verkligen inte där uppe, fock var det kallare, iallafall igår!  då det var -20..

vi har iallafall haft suuuperkul och jag tror seriöst vi kommer leva 100 år till efter allt vi har skrattat. kuul
backarna var helt otroliga och vi hann ju testa på snowboard också :)
det var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde och åka snowboard, och vi klarade tillochmed liftarna själva sen också! barnliftarna
jag har en massa videor att visa och en massa kort!
och sen finns det inte heller så mycket att berätta vad vi har gjort om dagarna, för det är väll ungefär samma sak varje dag . sova-åka slalom- äta- åka slalom- äta- tjocka oss med godis-film-sova. 



här är iallafall en video från när matilda och jag busar i snän efter att hon TRILLADE mitt i när vi hade världens bästa fart för att klara oss uppför den högsta backen!




sen lite oredigerade mobilbilder också ;)






HAHA, skratta gärna!

hann visst ta kort samtidigt som jag gjorde min 3dubblavolt + 360 + backflip med snowboard... HEHE

dålig bild, jag vet. men kvällsåkningen var här iallafall!  men när jag skulle ta bilden så lyckades jag tappa mitt coola mobilskydd i backen, och så kom macke där, och trodde det var min mobil så han kastade sig ut där det var som brantast. HAH matilda&jag bara stod där och glodde. haha lite sådär småkul ;)


en dag lyckades jag&m tappa bort alla i vårat coola gäng. så vi var helt ensama "på de högsta fjällen, i de högsta bergen" 

coolingar'
och, tack för en ootroligt rolig vecka! du är bäst! ♥
<3







och det lär ju komma fler bilder + videor!
nu ska jag kolla på solsidan som vi missade igår!


Kommentarer
Postat av: Ester

Hääärligt!

"...kanske A.K" haha :D

<3

2010-02-21 @ 10:51:21
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: tiilda

hahaha bäst !!!!!!! har kollar på filmen typ 100000 ggr lika kul varje gång ahahaha <3333333 bäst ;***

loveyou!!!

2010-02-21 @ 13:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0