23 februari

paus från spanskapluggandet!

idag var eve sjuk och det gjorde mig liiite sad faktiskt, så jag var tvungen att ringa till henne! dock så lyckades jag väcka henne...
på musiken spelade vi upp våra låtar, och eftersom vårat bands trummis var sjuk, alltså eve, fick jag och elin spela upp själva. eller ja, vi hyrde in rasmus på trummor. 
hahah, fail. vi sjöng också.  haha

och sen är det ju tisdag vilket betyder överaktiva teknikar/efter skolan.
det är lite myskooo!



imorgon klockan 8 ska jag till tandläkaren och ta bort min tandställning, ÄNTLIGEN!
ska bli så skönt faktiskt! 

nej, nu tillbaka till spanskan!


dagens låt alltså ;
whiskey in the jar - metallica






1 vecka kvar till 15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0