26 februari

jag måste bara skriva lite nu eftersom jag inte har gjort det på 2 dagar!
tilll en början måste jag bara berätta att jag har tagit bor min räls som jag hade i underkäken, så otroligt skönt, dock satte dom in någon onödig tråd istället. men den syn inget så det gör ingenting att ha den där :)

igår efter skolan hade jag fullt upp, jag var tvungen att äta/duscha/plugga, allt på 1 timma, eftersom vid 5 skulle vi som har valt loppmarknadasmojj på konfan vara i mariakapellet och dela ut en massa lappar! pluss att den jäveln som skrev ut alla typ 700-800 lappar hade råkat skriva en 7:a istället för en 1:a , så det fick ju såklart vi sitta och skriva dit!
sen skulle vi gå ut 3och3 i kvarnap och dela ut reklam om en loppmarknad då, men ingen ville vara med mig och matilda så vi (som inte brukar vara i kvarnarp) gav oss ut på egen hand. kan ju säga att vi tappade bort oss en hel del gånger...

nog om det. 2 prov har jag hunnit med att göra också, spanska prov- som kändes otroligt bra! dock kanske det inte går se bra sen när resultatet kommer fram. och sen engelska prov som vi hade idag, vilket kändes ganska hyfsat till en början, men sen efter lektionen var jag inte lika säker på det det längre! började ångra en massa saker jag skrev! inte bra.  men jonas hade tydligen läst igenom det sa han när vi gick igenom mitt so prov, och han sa att det var bra skrivit !

på handledningen idag kom världens läskigaste person till våran klass. det är sant! hon var tydligen kurator också..
det hon vill berätta var iallaall att vi ska få ännu en ny kille till våran klass, på måndag! kommer bli lite spännande faktiskt :) simon hette han tydligen också ;)
så, simonx2 , matildax2 och elinx2!
det kuraton också gjorde med oss var att låta oss skriva ner på ett papper hur vi var som personer i olika sammanhang, jag fattade aldrig vad poängen var med det! och sen somsagt, var hon läskig som fan! + att hon pratade precis som maria montasami (?) i hollywood fruar! haha!
innan vi gick hem i snöblasket idag kan jag ju också meddela att solweig förstörde min fredag totalt genom att visa mig vad jag fick på a- delen på matteprovet!  inte bra. och jag som verkligen tyckte det kändes bra!   in my ass att det gjorde!

imorgon ska jag,elin,evelina och emma till valbacken och sen på kvällen ha världens myskväll!  det blir mysigt med tjejorna små! <3

nej nu har pappa precis gått och mamma gick också ut för någon timma sen så nu ska jag nog sätta igång någon bra film. med en kopp varm o'boy också!  en mysfredag också!

ha en förbannat bra fredag nu! ♥


jag testade att sova med flätor i onsdags..
det svarta som är på min arm, är egentligen maskara som har lyckats fastna på speglen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0