27/28 februariii

nu är det såhär...!
igår var jag,elin,eve och emma i valbacken och hade sjukt kul!
elin emma och jag åkte snowboard och jag tror bara det var EN gång av alla gånger som jag klarade av liften enda upp. hahah..
emma och elin lyckades åka in i en skylt och ta sönder den + liften! haha!

kvällen träffades vi igen och va hemma hos elin, det var niceis! kollade på film och lite sådär! :)
härlig dag iallafall!
jag älskar er ! ♥



idag snart kommer släkten på pappas sida och ska fira mig. hehe!
annars har dagen spenderats med blenda! mycket skratta kan jag säga! vi rensade bland annat ut min garderob, haha!
och imorgon ska vi gå upp till stan och fika, samt köpa paket! :))


lite bilder från igåår, hahha, ja, jag bjuder på dom!












sparade inlägget som utkast, så nu har gubbarna&tanterna varit här så nu ska jag äntligen få sova! är trött som fan!
vi hörs imorgon ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0