den enda som verkligen älskar mig är du.

jag har kommit på en sak, det är bara 22 (?) dagar tills jag fyller år och det är ganska coolt!

haha

anyway så vaknade jag riktigt tidigt idag, vid 8..
gick upp och väckte pappa eftersom han är så oootroligt jobbig mot mig på mornarna.. så mest för lite hämnd ;)
idag är det ingenting planerat, vilket är skönt! ska ara vara hemma och ta det lungt!
men imorgon bär det av till jönköping :) , måste införskaffa mig lite saker till rummet + saker till fjällen :) btw så är det bara exakt 1 vecka kvar nu, vilket är h ä  r  l i g t !

det var väll ungefär det jag hade och säga!



sen längtar man ju inte lite tillbaa hit!

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; tack, detsamma! :)

22 månader*, det är verkligen otroligt :)

2010-02-06 @ 19:17:37
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0