00-talets bästa låtar

p3 populär har gjort en undersökning vilka låtar svenska folket tycker är de 25 bästa låtar under 00-talet.

här har ni resultatet!
grattis håkan som vann! :)







Plats 1: Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg

Plats 2: Kent - Dom andra

Plats 3: Lars Winnerbäck och Miss Li - Om du lämnade mig nu

Plats 4: The Ark - It takes a fool to remain sane

Plats 5: Broder Daniel - Shoreline

Plats 6: Mando Diao - Dance with somebody

Plats 7: The Knife - Heartbeats

Plats 8: Timbuktu - Alla vill till himmelen men ingen vill dö

Plats 9: Markus Krunegård - Jag är en vampyr

Plats 10: Eskobar och Heather Nova - Someone new

Plats 11: Håkan Hellström - För en lång lång tid

Plats 12: Kent - Ingenting

Plats 13: Takida - Curly Sue

Plats 14: Anna Ternheim - Shoreline

Plats 15: The Ark - Calleth you, cometh I

Plats 16: Thåström - Fan fan fan

Plats 17: The Hives - Hate to say I told you so

Plats 18: The Sounds - Living in America

Plats 19: Oh Laura - Release me

Plats 20: Robyn - Be mine

Plats 21: Säkert - Vi kommer att dö samtidigt

Plats 22: Familjen - Det snurrar i min skalle

Plats 23: Kleerup och Robyn - With every heartbeat

Plats 24: Moneybrother - They're building walls around us now

Plats 25: Veronica Maggio - 17 år


Kommentarer
Postat av: eluttttt

THE KNIFE !!!!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA !

erkänn du inte kommer ihåg ...

2010-01-09 @ 14:44:52
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0