1 januari

gott nytt år!  ♥


igår vid 5 någon gång kom elin till mig och så åt vi nästan direkt, samtidigt som vi kollade på män som hatar kvinnor"  sen vet jag faktiskt inte vad vi gjorde.
vid elva någon gång skulle vi hem till alle och compani, men vi gick till stan istället och träffade dem där. så var det massa folk där. t r e v l i g t må jag säga :)
sen vid 1 tror jag  gick jag och elin tillbaka och var coola och hade tvåmanna partaj och kollade på harry potter ! och självklart somnade jag..  och vid 2 någongång där gjorde vi choklad fondue!  haha härligt! :D
sen efter filmen fixade vi allting och elin dissade mig och somnade, men jag somnade typ vid halv 6. haha KUL

idag är det första januari 2010, ganska fräsigt! :D
detta året ska jag bara ha så jävla kul som man kan ha, det lovar jag er!
och i maj händer det masssa saker !
-resa till berlin
-konfirmation
-tyskarna kommer
-och i början av juni är det skolavslutning!

och på sommarlovet tycker jag att det ska hände en jälva mycket roliga saker! :)


nej nu borde jag gå ut en sväng ! :)



alltså, jag vet inte vad som hände men elin&jag tog verkligen INGA bilder igår. :o
sorrryyyyy
men ni får en eller två coola från förra årets nyår..


den sista bilden är rättså uttjatad nu, men jag tycker den är rättså tuff!
hah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0