10 januari

godmorgon ♥

jag måste faktiskt säga att revyn var riktigt kass iår, det enda jag skrattade åt var åt tanterna i pausen (som var allmänt söta) , och sen åt den mörkhåriga killen! 
så det var en riktig diss tycker jag.

idag är det söndag vilket betyder att det är skola imorgon, kommer bli ganska skönt och göra nått vettigt på dagarna också, men det är endå skönt med lov!

idag tänkte jag faktiskt lägga upp "5 sanningar om mig" DETNI!
haha





1. jag är en riktigt dålig förlorare, kanske inte när det gäller lagsporter, men när jag kör själv och sen förlorar då brukar jag blir riktigt sur, tur att jag spelar fotboll och inte typ pingis ?!

2. jag har en tendens att alltid somna när jag kollar på film, stackars mina vänner som kollar på film med mig ;)

3. när jag har "problem" eller är ledsen eller nått liknande snackar jag hellre med killkompisar än med tjejkompisar om det.

4. jag tycker hitta nemo är världens gulligaste film!

5. när folk som jag tycker sjunger bra får jag alltid rysningar, inte bara ibland, utan varje gång, tillochmed när jag kollar på tv och någon sjunger kan jag få rysningar..






nu ska jag snart gå ut och gå en sväng, och ikväll blir det träning! vi hörs imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: JA, jag längtar också till nästa film kommer!:)

Du har en fin blogg(Y);)

2010-01-10 @ 13:10:41
URL: http://stiiiiinnnaa.blogg.se/
Postat av: Natta

<3:)

2010-01-10 @ 14:22:11
URL: http://nathaliekallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0