2 januari

tänkte att jag skulle sova ut riktigt länge idag, men ikke, mamma och pappa pratar högt till varann + att de har radion som spelar, så jag gick upp och var jävligt sur. haha ! och det blev ju inte bättre när jag skulle duscha och pappa sa att vi inte hade nått pellets hemma. ännu mer sur..

men nu har jag fått duscha så nu är jag glad igen! haha, det där lät lite tragiskt..

igår gick jag en jävligt lång och skön sträcka med musik i öronen.
nu när det är vinter springer jag aldrig, går ut och går istället, det är mycket bättre tycker jag, man kan gå mycket längre, och man slipper se ut som en ko. that's good!
men sen är det ju även de här inomhus träningarna med fotbollen, de är grymt roliga faktiskt! och mats är jätte bra som tränare, fast jag längtar tills vi kommer ut på gräset igen ju!

nu ska jag hem till matilaa

men i vilket fall som helst måste jag fixa mig nu, ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0