3 januari

hallådär!

cyklade iväg idag 20 i 10  och skulle träffa alle på stan,för vi skulle till träningen tillsammans, men självklart så försov hon sig!  haha, men som tur var träffade jag jennie där! :D


hur som helst orkade jag inte blogga någonting igår, jag va hemma hos matilda och vi gjorda massa kul saker, spelade wii fit (som jag var bäst på, speciellt att åka skateboard) , köpte godis, åt godis, haha! , camade med folk, kollade på  tv. kom hem vid typ nått över 10, satte mig vid datorn och somnade vid 2. DET VAR MIN DAG! hahah !


hahha, vi spelade nått som man skulle vara i en bubbla och sen förflytta sig genom banan (inte en som som man äter)
matilda var rätt kass på det....
HAHAH





nej nu ska jag äta, och sen ska jag leka med matilda igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0