31 januari

jag gillar verkligen inte 2 saker just nu!
1.  all denna snön + alla minusgrader
2. att blogg.se inte är som det ska vara!



igår blev det en mysig lördagskväll med wii spel med blenda och sen robinson finalen med familjen.
och idag fortsatte jag och blenda och nörda oss.
och nu snart ska vi ut en sväng, kan behövas faktiskt.
ikväll är det träning men jag tror dock inte jag ska vara med eftersom min förkylning blir bara värre. inte okej!
annars har jag inte mycket mer att säga, imorgon börjar skolan och ännu en skolvecka, dock har vi inga inlämningar denna veckan bara en massa vanliga läxor plus matte prov som jag tror ingen kommer klara förutom elin! haha

p e a c e


nytagen bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0